fbpx

POLITICA PRIVIND PROTECTIA DATELOR

Puteti apela cu incredere la consultantii nostri

Regulamentul General Privind Protectia Datelor (GDPR) a intrat in vigoare la 25 mai 2018. Aceasta este ocazia perfecta pentru ca Maurer imobiliare sa isi reafirme angajamentul de a respecta si de a proteja informatiile dumneavoastra cu caracter personal, pe care le prelucram pe parcursul activitatii noastre.

Acest document explica responsabilizarea fata de informatiile cu caracter personal pe care ni le comunicati, tipul de informatii cu caracter personal pe care le colectam de la dumneavoastra, modul in care vom folosi sau prelucra aceste informatii cu caracter personal, cui le putem divulga, precum si drepturile si optiunile dumneavoastra, in legatura cu aceste informatii cu caracter personal.

In acest document, prin „date cu caracter personal” sau „date”, ne referim la „informatiile cu caracter personal”. Folosim acesti termeni pentru a descrie informatii despre dumneavoastra, care va identifica sau care va fac identificabil ca persoana, indiferent daca aceste informatii au fost colectate online sau prin contacte directe ale angajatilor companiei.

  1. Cine este responsabil de informatiile cu caracter personal pe care le colectam?
    In acord cu legea privind protectia datelor, Maurer Imobiliare si, dupa caz, oricare dintre societatile care fac parte din grupul Maurer Imobiliare, este operatorul de date in ceea ce priveste informatiile cu caracter personal pe care le colectam si le folosim, pe parcursul activitatii noastre. Acest lucru se datoreaza faptului ca Maurer Imobiliare sau societatile care fac parte din Maurer Imobiliare stabilesc scopul in care datele dumneavoastra cu caracter personal sunt folosite, precum si modul de prelucrare al acestora. Ocazional, Maurer Imobiliare sau oricare dintre societatile care fac parte din Maurer Imobiliare se pot ocupa si de prelucrarea acestor date (de exemplu, atunci cand datele cu caracter personal sunt prelucrate in numele dumneavoastra si conform instructiunilor dumneavoastra). Indiferent daca suntem operator de date sau responsabili cu prelucrarea acestora, intotdeauna ne respectam obligatiile care decurg din GDPR.2. Cum colectam informatiile dumneavoastra cu caracter personal?
    In functie de cine sunteti dumneavoastra, in relatia cu noi-client, furnizor sau altfel de partener de afaceri, interactionam cu dumneavoastra pe diferite cai. De obicei, datele dumneavoastra cu caracter personal sunt colectate in mod direct de catre departamentele noastre, atunci cand desfasuram activitati economice impreuna cu dumneavoastra sau cu compania pe care o reprezentati, cand solicitati informatii despre produsele si serviciile noastre, cand ne plasati comenzi, cand ne oferiti produse sau servicii, cand dorim sa stabilim un parteneriat cu dumneavoastra, cand participati la sesiunile noastre de instruire sau la evenimente etc. De asemenea, informatiile cu caracter personal sunt oferite in mod voluntar de dumneavoastra, de exemplu, atunci cand utilizati formularul de contact de pe website-ul nostru sau cand comunicati cu noi in alt mod, cum ar fi: prin e-mail, prin intermediul paginilor noastre de pe retelele de socializare, prin inregistrarea pe una dintre platformele noastre, prin vizitarea expozitiilor noastre, prin abonarea la newsletter-ul nostru etc.3. Care sunt informatiile dumneavoastra cu caracter personal pe care le prelucram?
    Datele cu caracter personal pe care le colectam constau, in principal, din:
  • numele si prenumele dumneavoastra;
  • detalii de contact profesionale (functie, numar de telefon, adresa de e-mail, adresa de serviciu);
  • detalii de conectare (cand va inregistrati pe una dintre platformele noastre);
  • angajatorul dumneavoastra (autoritate municipala, antreprenor, birou de arhitectura etc.);
  • tipul de proiecte care sunt de interes pentru dumneavoastra;
  • comentarii sau inregistrari audio, pe care le incarcati pe platformele noastre.

De asemenea, Maurer Imobiliare colecteaza in mod automat anumite informatii, atunci cand utilizati website-ul nostru, cum ar fi:

  • adresele IP și numele domeniilor vizitatorilor;
  • tipul browserului si al platformei;
  • istoricul paginilor vizualizate;
  • localizarea dumneavoastra si alte informatii referitoare la utilizarea website-ului, de catre dumneavoastra.

Colectam aceste informatii in scopuri care tin de administrarea website-ului, cum ar fi analiza de date, pentru tendinte si statistici. Utilizam aceste informatii pentru a ne imbunatati serviciile, pentru a dezvolta noi produse si pentru a oferi produse si servicii care ar putea fi de interes pentru dumneavoastra. Aceste date sunt folosite si pentru personalizarea continutului de pe website-ul nostru, precum si pentru a oferi o experienta mai buna utilizatorilor nostri.

De asemenea, exista posibilitatea sa colectam informatii cu caracter personal din candidaturile la locuri de munca (de exemplu, din CV, din formularul de inscriere si din scrisoarea de intentie).

Atunci cand trimitem email-uri clientilor nostri inregistrati, este posibil sa urmarim cine a deschis email-ul si cine a accesat oricare dintre hyperlink-uri. Facem acest lucru pentru a masura performanta campaniilor noastre de e-mail si pentru a ne imbunatati ofertele. Puteti renunta la astfel de comunicari, daca preferati sa nu le primiti in viitor, utilizand functia de dezabonare, existenta chiar in email-ul de informare.

Daca ne furnizati informatii cu caracter personal despre o terta parte, confirmati ca aveti consimtamantul respectivei terte parti de a ne furniza astfel de informatii cu caracter personal (sau alta baza legala, dupa caz) si ca ati facut in asa fel incat informatiile din politica de confidentialitate sa fie disponibile pentru terta parte.

4. In ce scop folosim informatiile dumneavoastra cu caracter personal?
Maurer Imobiliare poate colecta informatii cu caracter personal in urmatoarele scopuri:

  • pentru a incheia si executa contracte cu dumneavoastra;
  • pentru a va trimite informatiile pe care le-ati solicitat sau care ar putea fi de interes, pe baza preferintelor dumneavoastra;
  • pentru a va invita la sesiuni de formare organizate de Maurer Imobiliare sau la alte evenimente; pentru a comunica cu dumneavoastra si pentru a raspunde la intrebarile pe care le-ati adresat;
  • pentru a activa si a gestiona conturile on-line pentru care v-ati inregistrat;
  • pentru a procesa platile pentru produsele pe care le-ati cumparat;
  • pentru a ne imbunatati permanent produsele si serviciile;
  • si in orice alt scop care este in legatura directa cu relatia noastra profesionala, indiferent daca sunteti client, furnizor sau alt partener de afaceri.

De fiecare data cand colectam date cu caracter personal de la dumneavoastra, va vom informa despre scopul specific pentru care facem acest lucru, pentru a oferi transparenta deplina cu privire la modul in care va utilizam datele cu caracter personal. In conformitate cu principiul limitarii scopului, sub incidenta GDPR, nu vom procesa datele dumneavoastra intr-un scop care nu are legatura cu cel pentru care datele au fost initial colectate.

5. Temeiul legal pentru prelucrarea datelor dumneavoastra cu caracter personal
In conformitate cu GDPR, principalele motive pentru care vom prelucra datele dumneavoastra cu caracter personal, sunt:

  • faptul ca trebuie sa onoram un contract incheiat cu dumneavoastra (sau cu compania pe care o reprezentati) sau faptul ca trebuie să pregatim acest contract;
  • faptul ca avem obligatia legala de a prelucra datele pe care le colectam de la dumneavoastra;
  • faptul ca avem un interes justificat sa va prelucram datele cu caracter personal;
  • faptul ca am primit consimtamantul dumneavoastra explicit si specific.

Va vom informa asupra acestui temei legal, de fiecare data cand colectam date despre dumneavoastra.

6. Cui comunicam informatiile dumneavoastra cu caracter personal?
Este posibil sa comunicam datele dumneavoastra cu caracter personal catre alte societati din grupul Maurer Imobiliare, pentru a putea executa contractul pe care l-am incheiat cu dumneavoastra sau pentru a strange informatiile sau documentele pe care ni le-ati solicitat.
De asemenea, este posibil sa comunicam informatii despre dumneavoastra furnizorilor de servicii, antreprenorilor si subcontractantilor care ne sprijina activitatea, pentru a ne ajuta sa furnizam cea mai buna varianta de produse si servicii, sa organizam evenimente etc. De exemplu, este posibil sa lucram cu un anumit furnizor de servicii pentru a procesa informatii despre plati, pentru a primi analize sau pentru a utiliza programe ale tertilor, in scopul de a ne gestiona sistemul CRM. Atunci cand lucram cu furnizori de servicii externi, oferim acces limitat la informatiile dumneavoastra, astfel incat acel furnizor de servicii sa isi poata indeplini sarcinile in numele nostru. Este interzis ca acesti furnizori de servicii sa utilizeze informatiile dumneavoastra cu caracter personal in alte scopuri decat cel de a oferi asistenta; sunt obligati contractual sa protejeze informatiile cu caracter personal comunicate de Maurer Imobiliare si sa respecte principiile generale de confidentialitate, descrise in acest document.

De asemenea, Maurer Imobiliare isi rezerva dreptul de a dezvalui si/ sau de a transfera informatii cu caracter personal unei terte parti, daca Maurer Imobiliare are motive sa creada ca dezvaluirea de informatii cu caracter personal este necesara pentru a identifica, pentru a contacta sau pentru a initia o actiune in justitie impotriva cuiva care poate provoca vatamari sau care poate interfera (fie intentionat, fie neintentionat) cu drepturile sau cu proprietatea noastra. In plus, este posibil sa divulgam informatii cu caracter personal, ca raspuns la o hotarare judecatoreasca sau atunci cand consideram, de buna credinta, ca o lege, respectiv o reglementare, impune acest lucru – sau ne autorizeaza sa procedam astfel – precum si atunci cand trebuie sa raspundem la o situatie de urgenta.

In cazul in care alegeti sa nu furnizati informatiile dumneavoastra cu caracter personal grupului Maurer Imobiliare, puteti, totusi, sa vizitati in continuare cea mai mare parte a continutului website-ului nostru. Cu toate acestea, este posibil sa nu aveti permisiunea de a accesa anumite optiuni, oferte si servicii si este posibil sa nu beneficiati de anumite avantaje oferite de Maurer Imobiliare.

7. Cum va protejam datele cu caracter personal?
In functie de natura datelor, de context si de scopul prelucrarii lor, precum si in functie de riscul de a avea un impact asupra vietii private a persoanelor fizice, Maurer Imobiliare se angajeaza sa adopte toate masurile tehnice si organizatorice, pentru a asigura o securizare adecvata a datelor cu caracter personal, inclusiv protectia impotriva prelucrarii neautorizate sau ilegale si impotriva pierderii, distrugerii sau deteriorarii accidentale.

8. Drepturile dumneavoastra
Beneficiati de o varietate de drepturi in ceea ce priveste datele dumneavoastra cu caracter personal, prelucrate de noi. Aveti dreptul sa primiti o copie a datelor cu caracter personal, pe care le detinem despre dumneavoastra. Aveti dreptul sa ne solicitati sa corectam informatii cu caracter personal despre dumneavoastra, daca sunt incorecte sau incomplete. Aveti dreptul sa solicitati ca informatiile dumneavoastra cu caracter personal sa fie sterse, in anumite circumstante. Aveti dreptul sa va opuneti utilizarii informatiilor dumneavoastra cu caracter personal, in anumite circumstante (de exemplu, in scopuri de marketing direct). Aveti dreptul sa va retrageti consimtamantul, in orice moment in care ne bazam pe consimtamantul dumneavoastra pentru a va prelucra datele cu caracter personal si aveti, de asemenea, dreptul de a depune o plangere la autoritatea care se ocupa cu protectia datelor, atunci cand considerati ca nu v-am prelucrat informatiile cu caracter personal in conformitate cu legile privind protectia datelor. De asemenea, vi se va oferi optiunea de a renunta (dezabonare) la mesajele noastre comerciale expediate catre dumneavoastra.

9. Cat timp vom pastra informatiile dumneavoastra cu caracter personal?
Vom pastra informatiile dumneavoastra cu caracter personal atata timp cat avem nevoie de ele pentru a ne indeplini obligatiile contractuale sau precontractuale fata de dumneavoastra, in calitate de (potential) client, furnizor sau altfel de partener de afaceri.

10. Amendamente
Vom fi nevoiti ca, periodic, sa modificam aceasta politica, pentru a ne asigura de faptul ca aceasta isi mentine conformitatea cu cele mai recente cerinte legale si cu modificarile aduse in practicile noastre privind confidentialitatea. Atunci cand modificam politica, este posibil sa va notificam despre aceste modificari, daca este necesar. O copie a celei mai recente versiuni a acestei politici va fi întotdeauna disponibila pe aceasta pagina.

11. Contact
Pentru orice drept pe care doriti sa-l exercitati sau pentru orice intrebare pe care o aveti despre modul in care prelucram datele dumneavoastra cu caracter personal, ne puteti contacta.